FANDOM

Această pagină explică cum a adăuga pagini la acest wiki. Ai trebuie să citeşti acestei pagină înainte de a face ceva, şi numai a întreba administratorilor sau altor utilizatori, dacă încă nu pricepi cum a alipi pagini.

Cum funcţionează wiki-ul nostru? Edit

Când navighezi prin wiki-ul nostru, ca acum, paginile se vor arăta în limba ta, care ai aleasă în Special:Preferences. Dacă tu citeşti această pagină, în general înseamnă că limba ta este română sau o limbă care încă nu am traduse. Dacă te găseşti cu o pagină în engleză din wiki-ul, care înseamnă că încă nu a fost tradusă în limba ta.

Şi este posibil care ai terminat direct în o subpagina a unei pagină din wiki-ul nostru, de exemplu Add/en, şi în acest caz mereu se va arăta în o singură limbă. Aceste subpagini sunt de fapt cele care te vor face să vadă o limbă când navighezi prin paginile noastre. Pagina bazeze conţine un format care sumează steaguri în partea de sus, şi o bucată de cod cu subpagina care ai nevoie de să citeşti.

Din acest motiv, tot textul paginii se găseşte în subpagini. Aceste pagini au nevoie de să fie create şi editate, înainte de a le vedea în limba ta. Această pagină explică cum a-i face: citeşte-l atent, şi dacă încă ai întrebări, eşti liberă de întrebat un administrator.

Notă: acest sistem este uzat pentru namespace:0. Categorii, bloguri şi mesaje de MediaWiki funcţionează de formă diferită; îl poţi să vezi în partea de jos pe acestei pagină.

Treceri pentru a adăuga o paginăEdit

  1. Creează pagina în locul adecvat (în genere în o subpagină).
  2. Traduce pagina în engleză pentru limba ta în pagina cea nouă creată.
  3. Întrebare un administrator pentru a adăuga pagina spaţiul MediaWiki.
  4. Adaugă steagul limba ta pe paginii.

Pas 1: A crea Edit

Primul pas este să creeze pagina în limba ta. Poţi să-l faci adăugând prefixul limba ta (de exemplu ro. sau pt.) şi ataşaţi-l, în minuscule, la urmă URL-ului. Pentru caz: pentru a traduce Babel din engleză în română, ai nevoie de să mergi la Babel/ro.

Pentru a crea pagina, poţi să faci clic pe Creare (buton în partea de sus pe paginii). Odată editezi, poţi să copiezi conţinutul pe (nume paginii)/ro , verificand că utilizezi celei aceeaşi codificare şi formatul.

Pas 2: A traduce Edit

Acum que ai pagina corectă, poţi să începi a traduce conţinutul. Această este probabil partea cea mai uşoară (chiar înlocuieşti oricare text în engleză, cu excepţia de numele de pagini) prin textul pe limbii dorită. Chiar şi dacă traduci numai jumătatea, nu-i nicio problemă şi altul pot să facă restul după tine.

Pas 3: Petiţie de MW Edit

Când ai publicat pagina, un administrator va avea nevoie de să adauge limba ta în spaţiul MediaWiki ca să funcţioneze. Numai trebuie să înlănţui pagina care ai creată în peretele de mesaje unui administrator şi a cere că adauge limba ta. În mod normal, administratorul va răspunde înăuntru unei zi (24h).

Pas 4: Steaguri Edit

În timp ce aşteptări un răspuns, poţi să revii pagina principală traducerea ta. Utilizând {{Flagnav}}, editează pagina principală şi adaugă limba ta. De exemplu, dacă doreşti să adaugi RO şi PT, ai face:

{{Flag-nav
|en
|pt
|ro
}}

Pentru o documentaţie completă, te rog, vizitează acest format. Dacă limba ta nu este -în lista, te rog, contactează cu un administrator.

Excepţii Edit

  • Blogurile urmează al format: User blog:Yatalu/Blog oricine ar trebuie să fie tradus în User blog:Yatalu/Blog oricine/xx. În plus numai administratorii şi scriitorul al blogului pot să adauge unei limbă pe acestui blog.
  • Traduceri pentru mesaje MediaWiki: mesaje (de exemplu MediaWiki:Wiki-navigation-int) ar trebuie să fie traduşi direct în peretele de mesaje unui administrator, sau în paginii de discuţii pe paginii MediaWiki.

Întrebări Edit

Ai vreo întrebare? Nu pricepi cum funcţionează? Mereu poţi să ceri o explicaţie mai detaliată utilizatorii noştri în română aici sau administratorii.