Fandom

Language Brigade Wiki

Add/uk

< Add

1,822pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Це керівництво пояснює, як створювати статті на цій вікі.

Перш за все вам потрібно уважно прочитати його, і тільки потім вже звертатися до адміністраторів, якщо ви після прочитання досі не розумієте, як потрібно створювати статті.

Як працює наша вікі Edit

Перебуваючи на нашій вікі, ви бачите всі статті проекту той мовою, яку ви вказали у себе на сторінці Special:Preferences (тобто в налаштуваннях). Якщо ви читаєте цю сторінку, це означає, що ви, швидше за все, вказали в налаштуваннях українську. Якщо ви зустрічаєте на цій вікі сторінки англійською, хоча вказали в налаштуваннях іншу мову, це означає, що сторінка ще не перекладена вашою мовою. Також можливо, що ви читаєте підсторінку одній із сторінок, наприклад, Add/uk, в зв'язку з чим ви в будь-якому випадку будете бачити її одною конкретною мовою, в даному випадку українською (навіть якщо в налаштуваннях вказана інша мова).

Основна сторінка (у якої є підсторінки) містить у собі лише шаблон, що додає іконки з прапорами вгорі і спеціальний код, завдяки якому ви бачите сторінку саме вашою мовою. Сам текст сторінки знаходиться на її підсторінці. Щоб ви могли побачити підсторінку своєю мовою, вона повинна бути вже створена. Про те як створювати підсторінки, написано нижче.

Зауваження: система підсторінок працює тільки для сторінок з основного простору (тобто для статей). Категорії, блоги та MediaWiki-повідомлення працюють по-іншому (див. розділ «Виключення»).

Покрокова інструкція Edit

  1. Створіть статтю в потрібному просторі (зазвичай статті потрібно створювати у вигляді підсторінок)
  2. Перекладіть текст англійської підсторінки вашою мовою і опублікуйте перекладений текст створюваної підсторінці
  3. Попросіть адміністратора створити MediaWiki-сторінку для нової підсторінки
  4. Додайте прапор вашої мови на основну сторінку

Крок 1: Створення Edit

Першим кроком є безпосередньо створення статті вашою мовою. Ви можете зробити це, додавши дволітерний код вашої мови (наприклад, fr або de), і через косу риску (/) в адресному рядку підставити його адресу сторінки, яку ви хочете перевести. Наприклад, якщо б ви хотіли перевести Babel з англійської на польську, ви повинні були б перейти на сторінку Babel/pl.

Щоб створити цю сторінку, ви повинні натиснути кнопку «Створити» (синя кнопка з олівчиком вгорі сторінки). Після цього ви потрапите в редактор. У нього вам потрібно скопіювати вміст англомовної підсторінки — (назва сторінки)/en, щоб бути впевненими, що ви у своїй статті використовуєте правильний код і формат.

Крок 2: Переклад Edit

Тепер ви можете приступити до перекладу статті. Якщо ви вже скопіювали англійську версію редактор, ви повинні просто замінити англійський текст текстом вашою мовою.

Якщо ви зупинилися на половині статті, тому що втомилися, або не можете перекласти яку-небудь частину тексту, це не проблема. Просто залиште цю частину англійською, і ви або інші учасники зможуть доперекласти її пізніше. Щоб опублікувати сторінку, натисніть на кнопку «Записати».

Крок 3: Прохання адміністратора Edit

Коли ви опублікуєте сторінку (незалежно від того, закінчили ви її чи ні), вам потрібен буде адміністратор. Він повинен буде додати вашу статтю у MediaWiki. Просто залиште посилання на створену статтю на його стіні обговорення і попросіть його додати її у MediaWiki. Зазвичай відповідає адміністратор протягом одного або двох днів (24-48 годин). Якщо через два дні відповідь так і не прийшов, спробуйте звернутися до іншого адміністратора.

Крок 4: Прапори Edit

Чекаючи на відповідь від адміністратора, ви, швидше за все, захочете додати на основну сторінку прапор тієї мови, на якої написана створена вами сторінка (вірніше, підсторінка). Використовуючи шаблон {{Flagnav}}, відредагуйте основну сторінку і додайте туди свою мову. Наприклад, якщо ви хочете додати російську і українську, ви повинні написати:

{{Flagnav
|en
|ru
|uk
}}

Для отримання повної документації відвідайте шаблон. Якщо вашої мови немає в цьому шаблоні, будь ласка, зверніться до адміністратору.

Винятки Edit

  • Для категорій ми використовуємо tabber.
  • Повідомлення в блозі (User blog:Yatalu/Назва) також можна перекладати, створюючи для них підсторінки (в нашому випадку потрібно створити підсторінку User:Yatalu/Blog:Some title/xx, де замість xx вставити код мови). Перекази до блогів можуть робити як адміністратори, так і автори блогів.
  • Переклади MediaWiki-повідомлень (наприклад, переклад MediaWiki:Wiki-navigation-int) потрібно публікувати на сторінці MW messages.

Питання Edit

У вас залишилися якісь питання? Ви не розумієте, як це працює? У вас щось не виходить? У такому випадку ви завжди можете звернутися за більш детальними поясненнями до інших україномовних учасників або адміністраторів.