FANDOM

The text on this page is considered outdated. Please update this page accordingly with the English version, or with another version that is up to date. Remove this section when you're done. Thanks!
This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Romanian).
A face o solicitare
  • Înainte de publicarea
  • Când faci solicitarea ta
  • Poţi să faci o solicitare făcând clic în butonul de jos.
  • Cu excepţia de “Extra information”, trebuie să completaţi toate câmpurile.
  • Fă folosire formatului Correction, că trebuie un meniu dislocabil pentru a selecta o limbă.
Pentru a corecta
  • A începe o corecţie
  • Când începi să lucrezi în corecţia, procedează în felul următor:
    1. Fă clic în “Edit” şi trebuie să mergi modul de cod de font.
    2. Adaugă {{WIP}} în partea de jos şi semnează (~~~~).
    3. Schimbă {{Correct header}} (în principiul paginii) cu {{Correct header/on hold}}.
    4. Schimbă [[Category:New corrections]] (în finalul paginii) cu [[Category:On hold corrections]].
    5. Publică-l.
  • Când perechi de a corecta înainte ai terminat corecţia, procedează în felul următor:
    2. Explică scurt părţilor care ai corectat pentru a continua traducătorului cel următor.
    3. Colocă antetul iar la {{Correct header}} şi categoria [[Category:New corrections]].
    4. Publică-l.
  • A finaliza o corecţie
  • Când termini corecţia, procedează în felul următor:
    2. Adaugă {{Done}} în partea de jos şi semnează (~~~~).
    3. Schimbă {{Correct header/on hold}} (în principiul paginii) cu {{Correct header/completed}}.
    4. Schimbă [[Category:On hold corrections]] (în finalul paginii) cu [[Category:Completed corrections]].
    5. Publică-l.
  • Poţi să publici, în plus, un mesaj în peretele de mesaje a utilizatorului solicitant, ca să el/ea vadă care ai terminat.