FANDOM

The text on this page is considered outdated. Please update this page accordingly with the English version, or with another version that is up to date. Remove this section when you're done. Thanks!
This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Faroese).

Vælkomin á Language Brigade Wiki

Hin WLB ella Wikia Language Brigade er eitt fegin brúkarsverkevni, sum arbeiðir fyri fullfíggjaða Wikia med stevnumiði til hjálpa hjá síðum á øðrum tungumálum sum hava fyri neyðini til verða týða og rætta. Hin wiki vert býður á mangan tungumál. Vit vilja bjóða allar síður á so nógv tungumálum sum er møguligar. Tú kanst broytir tín tungumálið her.

Fororð

Fyri tungumálsfelagsskapurin

Meira upplýsingar

Big-en EN | English translators
Translators to and from English. Level (babel) and availability are written behind the username.
status
babel
U-Available available U-Neutral queue U-Busy busy U-Absent inactive
Babel-1 basic Babel-2 good Babel-3 advanced Babel-4 near-native Babel-5 professional Babel-N native

Project-Wiktionary
Project-Translatewiki
Project-Omegawiki

Viðmerking

  • Fyrir annaðhvørt skipanarbrúkar ella lesar, tungumálsfelagsskapurin verða týtt í so mong tungumálini sum er møgulig. Dersum tú sært okkurt grein sum er ikki týddi í eitt tungumál tú kanst leggja afturat, vir verða findarglaður um tú týðandi síðuna hettar.
  • Vit hava út yvir eitt hundarð og hálvtrýss hjálpslimuri sum tala saman út yvir 50 tungumálini! Teir týddu tungumálsfelagsskapurins forsíðuna og umframt 188 týddi og 35 rættur síður.
  • Tú kanst nýtir føroyskrar hurðarinnar upplýsingarnar til finna spurningar undir liðini á týðandi og rættandi síður av ella eftir Føroyskari, til koma saman við øðrum føroyskramæltur brúkarum og til býta sundur til týðandi arbeiðnum.
Autumn landscape

WLB elsewhere

Skype Facebook Twitter VKontakte

Live! Chat

Live! Chat

Please read the chat policy!
Join the Chat>

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.