Fandom

Language Brigade Wiki

Home/gl

< Home

1,823pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
The text on this page is considered outdated. Please update this page accordingly with the English version, or with another version that is up to date. Remove this section when you're done. Thanks!
This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Galician).

Benvido á wiki da Brigada de Idiomas (WLB)

A WLB é un proxecto voluntario de usuarios que traballa para axudar coas traducións e mellora-lo idioma en que os artigos están escritos. Este wiki será plurilingüe e, con esperanza, cada páxina estará dispoñible en todos os idiomas posibles. A propia interfaz deste wiki pode definirse no teu idioma, e para facer isto, tes que ir a Special:Preferences.

Introdución

  • WLB: sobre o proxecto
  • Xuntarse: Úneche á Brigada de Idiomas
  • Babel: expresa os teus coñecementos
  • Modelos: para o teu perfil

Para este wiki

Máis información

WLB-GL GL | Galician translators
Tradutores de e para galego. Nivel (Babel) e dispoñibilidade atópanse por tras do seu nome de usuario.
estado
babel
U-Available dispoñible U-Neutral na cola U-Busy ocupado U-Absent inactivo
Babel-1 básico Babel-2 medio Babel-3 avanzado Babel-4 case nativo Babel-5 profesional Babel-N nativo

Project-Wiktionary
Project-Translatewiki
Project-Omegawiki

Avisos

  • Para os visitantes e membros do proxecto, esta wiki está traducida á maior cantidade de idiomas posibles. Se ves algunha páxina que non fose traducida a un idioma que poidas engadir, podes facelo.
  • Temos máis de 300 membros que, combinados, falan máis de 50 idiomas! Á parte da interfaz deste wiki, completaron 187 traducións e 32 correccións.
  • Podes usar o portal galego para atopar solicitudes de tradución ou corrección de/para galego, para conectarche con outros usuarios que falan galego, e dividirvos as vosas tarefas das solicitudes.
Autumn landscape

WLB nas redes sociais

Skype Facebook Twitter VKontakte

Live! Chat

Please read the chat policy!
Join the Chat>

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.