FANDOM

The text on this page is considered outdated. Please update this page accordingly with the English version, or with another version that is up to date. Remove this section when you're done. Thanks!
This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Serbian).

Добродошао у Викијину Језичку Бригаду

ВЈБ, WLB или Викијина Језичка Бригада су волонтери који раде преко свих викија на преводима и исправкама језика у вишејезичким чланцима. Овај вики ће бити вишејезичан, и надамо се да ће свака страна бити доступна на што што је могуће више језика. Интерфејс овог викија може се поставити на твој језик ако одеш у твоја подешавања.

Увод

За овај вики

Даље информације

WLB-SR SR | Serbian translators
Преводиоци са српског/на српски језик. Ниво (Бабел) и доступност су написани иза корисничког имена.
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
статус
Бабел
U-Available доступан U-Neutral ред U-Busy заузет U-Absent неактиван
Babel-1 основан Babel-2 добар Babel-3 напредан Babel-4 близу-матерњи Babel-5 професионалац Babel-N матерњи

Project-Wiktionary
Project-Translatewiki
Project-Omegawiki

Обавештења

  • За гледаоце и чланове пројекта, ова вики је преведен на што је могуће више језика. Ако видиш било коју страницу да није преведена на језик који можеш да додаш, буди наш гост и додај страницу.
  • Имамо више од 300 чланова, који заједно говоре више од 50 језика! Поред интерфејса на овом викију, су завршили 188 превода и 34 исправки.
  • Можеш користити српски портал да нађеш захтеве за исправке или преводе са/на српски језик, повежете се са другим српским корисницима и делите рад на захтеву.
Autumn landscape

WLB на друштвеним мрежама

Skype Facebook Twitter VKontakte

Live! Chat

Live! Chat

Please read the chat policy!
Join the Chat>