FANDOM

The text on this page is considered outdated. Please update this page accordingly with the English version, or with another version that is up to date. Remove this section when you're done. Thanks!
This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Valencian).

Benvingut a la Brigada d'Idiomes Wiki

La Brigada de Idiomes Wiki es un proyecte voluntari d'usuaris que funciona a nivell wikigranja per a ajudar en les traduccions i millorar l'idioma en que estan escrits els artículs. Este wiki serà multilingüe i en sort cada pàgina estarà disponible en tots els idiomes que siga possible. La interfície de la wiki en sí pot definir-se en el teu idioma, per a açò, tens que anar a Especial:Preferències.

Introducció

Per a este wiki

Més informació

WLB-VAL VAL | Valencian translators
Traductors del valencià i al valencià. El seu nivell (Babel) i la sua disponibilitat se troben darrere del nom d'usuari.
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
[[User:|]]
Babel-N.png
estat
babel
U-Available disponible U-Neutral en coa U-Busy ocupat U-Absent inactiu
Babel-1 bàsic Babel-2 mijà Babel-3 avançat Babel-4 casi natiu Babel-5 professional Babel-N natiu

Project-Wiktionary
Project-Translatewiki
Project-Omegawiki

Avisos

  • Per als visitants i membres del proyecte, este wiki està traduïda a la major cantitat d'idiomes possibles. Si veus alguna pàgina que no hi haja segut traduïda a un idioma que pugues afegir, pots fer-ho.
  • Tenim més de 300 membres que, combinats, parlen més de 50 idiomes! A part de la interfície d'este wiki, han completat 188 traduccions i 33 correccions.
  • Pots usar el portal en valencià per a trobar solicituts de traducció o correcció de/per a valencià, per a conectar-te en atres usuaris que parlen valencià, i dividir-vos les vostres tasques de les solicituts.
Autumn landscape

WLB en les xarcies socials

Skype Facebook Twitter VKontakte

Live! Chat

Live! Chat

Please read the chat policy!
Join the Chat>