FANDOM

Каб далучыцца да праекту, вам не трэба пісаць заяву. Вам трэба толькі ўпісаць сябе ў спіс удзельнікаў. Для беларусаў глядзіце Portal:Беларуская/брыгадзіры. Для іншых моў глядзіце Category:Brigadiers.

І ў англійскай спісе, і ў спісах (пераважна, усіх тых моў, якімі вы валодаеце, вы можаце ўвесці свае імя (нікнэйм), узровень валодання мовай і даступнасць. Калі ж вы валодаеце толькі беларускай ці ж не хочаце праяўляць актыўнасць на іншых мовах, якімі вы валодаеце, вы, натуральна, можаце паставіць сябе толькі ў адзін спіс.

Парады Edit

Калі вам нязручна працаваць з кодам, вось некалькі саветаў, якія могуць вам дапамагчы:

  • Пачынайце з самага маленькага спісу, каб колькасць кода не здалося вам страшным.
  • Выконвайце прыкладу іншых карыстальнікаў, якія ўжо знаходзяцца ў спісе.
  • Выкарыстоўвайце рэжым прадпрагляду перад захаваннем вашых правак, каб убачыць, ці ўсе выглядае правільна.
  • Не забывайце дадаць сябе ў спіс усіх моў, якімі вы валодаеце, а не толькі вашага роднай мовы.

Як пачаць Edit

Паколькі шаблон будзе прагледжаны ў кодавай рэжыме, вам спатрэбіцца трохі веды кода, каб увесці свае імя. Вам трэба будзе выкарыстоўваць шаблон WLB-user/be, пустая версія якога звычайна ўжо прысутнічае і выглядае так:

{{WLB-user/be
|нікнэйм = 
|узровень = 
|статус = }}

Імя (нікнэйм) Edit

Пасля поля нікнэйм= калі ласка, увядзіце свае імя. Пераканайцеся, што вы ўвялі яго правільна і выкарыстоўвалі вялікія літары ў патрэбных месцах, так як шаблон залежыць ад рэгістра. Напрыклад:

{{WLB-user/be
|нікнэйм = '''Yatalu'''

Ўзровень валодання Edit

Ўзровень валодання (ўзровень і babel) — тое, як вы валодаеце мовай. Каб ўвесці яго, вам трэба ведаць яго. Нават нягледзячы на тое, што ў шаблону WLB вельмі кароткі спіс (1, 2, 3, 4, 5, N), есць дэталевае тлумачэнне аб ім. Вы можите паглядзець яго ў Babel. Дапусцім, вы кажаце на беларускай амаль як на роднай мове. У дадзеным выпадку, калі ласка, увядзіце

|узровень = 4 

Статус Edit

Статус — ваша даступнасць. Варыянты запаўнення:

  • даступны — вы можаце рабіць пераклады і выпраўлення;
  • чарга — вы крыху занятыя ці ўжо працуеце над перакладам;
  • занята — у вас няма часу на пераклады і выпраўлення;
  • неактыўны — у вас няма часу і не будзе часу на доўгі час.

Верагодна, гэты элемент будзе змяняцца часцей за ўсе, таму што вам трэба будзе яго рэгулярна абнаўляць. Але цяпер вы хутчэй за ўсе даступныя, таму напішаце:

|статус = даступны

Вынік Edit

Завершаны шаблон будзе, хутчэй за ўсе, выглядаць так:

{{WLB-user/be
|нікнэйм = Yatalu
|узровень = 4
|статус = даступны }}

Што цяпер? Edit

Вы толькі што далучыліся, што цяпер? Вы можаце праглядзець Portal:Belarusian, каб звязацца з іншымі ўдзельнікамі і даведацца, чым можна заняцца на гэтай вікі. Калі вы лічыце, што гатовыя пачаць перакладаць/выпраўляць пераклады, то ў Translate:Requests і Correct:Requests могуць быць заяўкі для вас.