FANDOM

Щоб приєднатися до проекту, вам не потрібно писати заяву. Вам треба лише вписати себе в список користувачів. Для українців дивіться Portal:Українська/бригадири. Для інших мов дивіться Category:Brigadiers.

І в англійській списку, і в списках (переважно, всіх тих мов, якими ви володієте, ви можете ввести своє ім'я (нікнейм), рівень володіння мовою і доступність. Якщо ж ви володієте тільки російською або ж не хочете проявляти активність на інших мовах, якими ви володієте, ви, природно, можете поставити себе тільки в один список.

Поради Edit

Якщо вам незручно працювати з кодом, ось кілька порад, які можуть вам допомогти:

  • Починайте з самого маленького списку, щоб кількість коду не здалося вам лякаючим.
  • Слідуйте прикладу інших користувачів, які вже знаходяться в списку.
  • Використовуйте режим попереднього перегляду перед збереженням ваших правок, щоб побачити, чи все виглядає правильно.
  • Не забувайте додати себе в список всіх мов, якими ви володієте, а не тільки вашої рідної мови.

Як почати Edit

Оскільки шаблон буде переглянутий у кодовому режимі, вам знадобиться трохи знання коду, щоб ввести своє ім'я. Вам треба буде використати шаблон WLB-user/uk, порожня версія якого зазвичай вже є і виглядає так:

{{WLB-user/uk
|нікнейм = 
|рівень = 
|статус = }}

Ім'я (нікнейм) Edit

Після поля нікнейм= вводите своє ім'я. Переконайтеся, що ви ввели його правильно і використовували великі літери в потрібних місцях, так як шаблон залежить від регістра. Наприклад:

{{WLB-user/ru
|нікнейм = "'Yatalu"'

Рівень володіння Edit

Рівень володіння (також рівень і babel) — те, як ви володієте мовою. Щоб ввести його, вам потрібно знати його. Навіть незважаючи на те, що у шаблону WLB дуже короткий список (1, 2, 3, 4, 5, N), є детальне пояснення про нього. Ви можите подивитися його в Babel. Припустимо, ви говорите українською як рідною мовою. В даному випадку, введіть

|рівень = 4 

Статус Edit

Статус — ваша доступність. Варіанти заповнення:

  • доступний — ви можете робити переклади та виправлення;
  • черга — ви трохи зайняті чи вже працюєте над перекладом;
  • зайнято — у вас немає часу на переклади та виправлення;
  • неактивний — у вас немає часу і не буде часу на довгий час.

Ймовірно, цей елемент буде змінюватися найчастіше, тому що вам потрібно буде регулярно оновлювати. Але зараз ви швидше за все доступні, тому напишете:

|статус = доступний

Підсумок Edit

Завершений шаблон буде, найімовірніше, виглядатиме так:

{{WLB-user/uk
|нікнейм = Yatalu
|рівень = 4
|статус = доступний }}

Що тепер? Edit

Ви тільки що приєдналися, що тепер? Ви можете переглянути Portal:Ukrainian, щоб зв'язатися з іншими користувачами і дізнатися, чим можна зайнятися на цій вікі. Якщо ви вважаєте, що готові почати переводити/виправляти переклади, то в Translate:Requests і Correct:Requests можуть бути заявки для вас.