FANDOM

MediaWiki-паведамленні - гэта сістэмныя паведамленні, якія могуць рэдагаваць толькі адміністратары. Мы вырашылі не даваць звычайным удзельнікам магчымасць змяняць тэкст такіх паведамленняў, каб прадухіліць вандалізм і спам і скараціць шанец з'яўлення перакладаў дрэннай якасці. Усе пераклады пералічаныя на спецыяльных старонках па алфавіце (англйская версія, en, заўсёды знаходзіцца на самым версе) і заключаны ў тэгі <pre> пад загалоўкамі.

Пераклады, якія вы хочаце прапанаваць для MediaWiki-паведамленняў, можна дадаваць на старонкі, пералічаныя ніжэй. Адміністратары рэгулярна правяраюць гэтыя старонкі і праглядаюць новыя пераклады. Калі пераклады выглядаюць адэкватна, патрабаваныя MediaWiki-паведамленні будуць абноўлены. Калі яны выглядаюць дрэнна, адміністрацыя Пракансультуйцеся з іншымі перакладчыкам, пасля чаго праўка з перакладам будзе альбо выпраўленая, або адменена.

Калі ні адзін адміністратар не абнаўляе MediaWiki на працягу некалькіх дзён - калі ласка, будзьце памяркоўныя і пачакайце яшчэ 24 гадзіны - хутчэй за ўсё, адміністратары проста яшчэ не бачылі вашай праўкі. Калі праз 24 гадзіны нічога так і не адбудзецца, напішыце паведамленне на сцяне аднаго з адміністратараў і паведаміць яго аб сваёй праўцы.