Fandom

Language Brigade Wiki

MW messages/gl

< MW messages

1,823pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

As mensaxes do espazo MediaWiki nos wikis, só poden editalas os administradores. Por tanto, optamos por non colocalas directamente desde o espazo de contido, para evitar vandalismo, spam e diminuír a posibilidade de traducións de baixa calidade. Aparecen en orde alfabética (con en sempre en primeiro lugar) e con <pre> no encabezado o nome da mensaxe de MediaWiki apropiada (estas cabeceiras están tamén ordenadas alfabeticamente).

As traducións das mensaxes de MediaWiki pódense colocar aquí. Os administradores poderán visitar esta páxina con regularidade e de forma manual revisarán estas traducións. Se vense ben, actualizarase a mensaxe MediaWiki apropiada. Se vense mal, reverterase a edición ou tradución. Se non hai actualizacións do espazo MediaWiki polos administradores nun ou dous días (por favor, tes que ser paciente e esperar 24 horas), é que probablemente non viron a túa edición ou o teu idioma que engadiches. Nese caso, tes que publicar unha mensaxe no muro de mensaxes dun administrador.

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.