FANDOM

MediaWiki-повідомлення — це системні повідомлення, які можуть змінювати тільки адміністратори. Ми вирішили не давати звичайним користувачам можливість змінювати текст таких повідомлень, щоб запобігти вандалізму і спаму і скоротити шанс появи перекладів поганої якості. Всі переклади перераховані на спеціальних сторінках за алфавітом (англійська версія, en, завжди знаходиться на самому верху) і укладені в теги <pre> під заголовками.

Переклади, які ви хочете запропонувати для MediaWiki-повідомлень, можна додавати на сторінки, що перераховані нижче. Адміністратори регулярно перевіряють ці сторінки і переглядають нові переклади. Якщо перекази виглядають адекватно, необхідні MediaWiki-повідомлення будуть оновлені. Якщо вони виглядають погано, адміністрація проконсультується з іншими перекладачами, після чого правка з переказом буде або виправлена, або скасована.

Якщо ні один адміністратор не оновлює MediaWiki протягом декількох днів — будь ласка, будьте терпимі і почекайте ще 24 години — швидше за все, адміністратори просто ще не бачили вашої правки. Якщо через 24 години нічого так і не відбудеться, напишіть повідомлення на стіні одного з адміністраторів та повідомте його про своїй правці.