FANDOM

Els mensages de l'espai MediaWiki en els wikis, a soles poden editar-los els administradors. Per lo tant, hem optat per no transcluir-la directament des de l'espai de contingut, per a evitar el vandalisme, spam i disminuir la possibilitat de traduccions de baixa calitat. Ells apareixen en orde alfabetic (en en sempre en primer lloc) i en <pre> en l'encapçalat el nom del mensage de MediaWiki apropiat (estes capçaleres estan també ordenades alfabèticament).

Les traduccions dels mensages de MediaWiki se poden colocar ací. Els administradors podran visitar esta pàgina en regularitat i de forma manual revisaran estes traduccions. Si se veuen be, s'actualisarà el mensage MediaWiki apropiat. Si se veuen mal, se revertirà l'edició o traducció. Si no hi ha actualisacions de l'espai MediaWiki pels administradors en un o dos dies (per favor, tens que ser pacient i esperar 24 hores), es que provablement no han vist la tua edició o el teu idioma que has afegit. En eixe cas, tens que publicar un mensage en el mur de mensages d'un administrador.