FANDOM

Aquesta pàgina explica com crear una pàgina del projecte WLB en el teu wiki, similar a com funciona el sistema de "Parent Page" de la Comunitat Central. D'aquesta manera, ens podries mostrar el suport del teu wiki per al nostre projecte i tens un enllaç ràpid per als usuaris del teu wiki per anar i demanar les seves pròpies traduccions.

Mètode Edit

Bàsicament, només has de triar les plantilles apropiades de w:Category:WLB templates i posar-les juntes per fer la pàgina que volguessis representar. L'opció lògica és començar amb l'encapçalat d'informació:

{{w:WLB/header/ca}}

Brigada de Idiomes de Wikia
La Brigada de Idiomes de Wikia és un projecte dels usuaris de Wikia, “Brigadistes de Idioma”, que tradueixen i corregeixen soŀlicituds a wikis. Això no només inclou articles en un wiki, sinó també material font i imatges. Tot el que has de fer és posar la teva soŀlicitud en una de les nostres dues pàgines de soŀlicituds, on ho trobaràs fent clic en un dels botons de sota.

Vols unir-te també? Si només saps català, pots unir-te per ser un corrector en català a aquesta pàgina. Si coneixes més idiomes: pots unir-te a qualssevol dels altres idiomes, que es podran trobar a la categoria Brigadiers. A més, també pots contactar directament amb la Yatalu, la fundadora del projecte.

Demana una traducció  Demana una correcció

Aquesta capçalera explica el que la Brigada d'Idiomes de Wikia és, i enllaça a algunes de les nostres pàgines més importants. El color dels botons es canviarà depenent del wiki. Després de la capçalera, es pot posar la taula WLB. Aquesta pot ser la taula completa:

{{w:WLB}}

(Per raons de longitud de la pàgina, no ho farem aquí.) Si ho trobessis massa llarg, també podràs crear una pàgina secundària en, per exemple, w:Special:MyPage/wlb i seleccionar els idiomes que volguessis mostrar. Per exemple, si solament volguessis anglès i holandès, posaràs:

{{WLB/row/start}}
{{WLB/row/en}}
{{WLB/row/nl}}
|}

About
WLB-English About the project Join as English-language Brigadier How to join
WLB-Dutch Over het project Nederlands Taalbrigadier worden Hoe word ik lid

Després d'això, pots posar el nom d'aquesta pàgina en el teu wiki per escrit:

{{w::User:Yourname/wlb}}

Quan hagis acabat, pots categoritzar o afegir mòduls addicionals de forma manual a nivell local (creació de plantilles a nivell local), per la qual cosa la pàgina del projecte serà més integrada en el teu wiki.

Alternatives Edit

No vols dedicar una pàgina sencera al nostre projecte? Això està bé, hi ha un munt d'altres maneres de mostrar el teu amor amb nosaltres:

  • Posar només {{w:WLB/header/ca}} en una secció d'una altra pàgina del projecte, com la teva pàgina "Sobre", o pàgines de normes en discussions sobre l'ús de l'idioma o interwikis en el teu wiki.
  • Escriure una secció sobre la Brigada d'Idiomes de Wikia en una de les pàgines del projecte del teu wiki, explicant el que fem i com podem ser de més ajuda en el wiki. La pàgina WLB podria ser una font d'inspiració.
  • Posar la Brigada d'Idiomes de Wikia en la llista de wikis aliades del teu wiki.

Wikis per recolzar la WLB Edit

La següent llista són wikis en anglès que recolzen la Brigada d'Idiomes de Wikia, amb enllaços a la pàgina en la qual mostren aquest suport de forma explícita. Ets un administrador d'un d'aquests wiki? Assegui't lliure per afegir un enllaç a continuació, però has de mantenir els wikis ordenats per grandària, pel bé de reconeixença.