FANDOM

Esta páxina explica como crear unha páxina do proxecto WLB no teu wiki, similar a como funciona o sistema de "Parent Page" da Comunidade Central. Desta maneira, poderíasnos mostrar o apoio do teu wiki para o noso proxecto e tes unha ligazón rápida para os usuarios do teu wiki para ir e pedir as súas propias traducións.

Método Edit

Basicamente, só tes que elixir os modelos apropiados de w:Category:WLB templates e polas xuntas para facer a páxina que quixeres representar. A opción lóxica é comezar co encabezado de información:

{{w:WLB/header/gl}}

Brigada de Idiomas da Wikia
A Brigada de Idiomas da Wikia é un proxecto dos usuarios da Wikia, “Brigadistas de Idioma”, que traducen e corrixen solicitudes nos wikis. Isto non só inclúe artigos nun wiki, senón tamén material fonte e imaxes. Todo o que tes que facer é pór a túa solicitude nunha das nosas dúas páxinas de solicitudes, onde o atoparás facendo clic nun dos botóns de abaixo.

Queres unirche tamén? Se só sabes galego, podes unirche para ser un corrector galego nesta páxina. Se coñeces máis idiomas: podes unirche a calquera dos outros idiomas, que se poderán atopar na categoría Brigadiers. Ademais, tamén podes contactar directamente con Yatalu, a fundadora do proxecto.

Pide unha tradución  Pide unha corrección

Esta cabeceira explica o que a Brigada de Idiomas de Wikia é, e enlaza a algunhas das nosas páxinas máis importantes. A cor dos botóns cambiarase dependendo do wiki. Despois da cabeceira, pódese pór a táboa WLB. Esta pode ser a táboa completa:

{{w:WLB}}

(Por razóns de lonxitude da páxina, non o faremos aquí.) Se o atopares demasiado longo, tamén poderás crear unha páxina secundaria en, por exemplo, w:Special:MyPage/wlb e seleccionar os idiomas que quixeres mostrar. Por exemplo, se só quixeres inglés e holandés, porás:

{{WLB/row/start}}
{{WLB/row/en}}
{{WLB/row/nl}}
|}

About
WLB-English About the project Join as English-language Brigadier How to join
WLB-Dutch Over het project Nederlands Taalbrigadier worden Hoe word ik lid

Despois diso, podes pór o nome desta páxina na túa wiki por escrito:

{{w::User:Yourname/wlb}}

Cando terminases, podes categorizar ou engadir módulos adicionais de forma manual a nivel local (creación de modelos a nivel local), polo que a páxina do proxecto será máis integrada no teu wiki.

Alternativas Edit

Non queres dedicar unha páxina enteira ao noso proxecto? Iso está ben, hai unha chea doutras maneiras de mostrar o teu amor connosco:

  • Pór só {{w:WLB/header/en}} nunha sección doutra páxina do proxecto, como a túa páxina "Acerca de", ou páxinas de normas en discusións sobre o uso do idioma ou interwikis no teu wiki.
  • Escribir unha sección acerca da Brigada de Idiomas de Wikia nunha das páxinas do proxecto do teu wiki, explicando o que facemos e como podemos ser de máis axuda no wiki. A páxina WLB podería ser unha fonte de inspiración.
  • Pór a Brigada de Idiomas de Wikia na lista de wikis aliadas da túa wiki.

Wikis para apoiar a WLB Edit

A seguinte lista son wikis en inglés que apoian a Brigada de Idiomas de Wikia, con ligazóns á páxina na que mostran este apoio de forma explícita. Es un administrador dun deses wiki? Sentir libre para engadir unha ligazón a continuación, pero tes que manter os wikis ordenados por tamaño, para recoñecerse.

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.