FANDOM

Aquesta pàgina serveix com a ajuda per començar en el wiki. Aquí és on et trobaràs enllaços a pàgines útils sobre el wiki on pots llegir una introducció del projecte, així com introduir-te a tu mateix al projecte.

Troba informació Edit

Sobre el projecte Edit

Ets nou al wiki i no en saps res? Aquí hi ha un parell de pàgines per poder començar:

  • WLB — explicació del que és el nostre projecte i el que fem.
  • FAQ — preguntes comunes que pots preguntar-te, i les seves respostes.

Connecta't amb uns altres Edit

Vols estar en contacte amb la comunitat? Fes un cop d'ull a un dels següents llocs:

  • Portal:Català — Portal en català, el teu portal on pots enviar missatges als usuaris que parlen català.
  • Special:Chat — la nostra sala de xat en viu, moderada per persones que parlen diversos idiomes.

Les següents són les llistes d'usuaris on pots trobar persones de forma individual:

Perfil Edit

La primera vegada que t'inscriguis, el teu perfil es veurà com la següent plantilla. Pots reemplaçar això amb tot el que vulguis sobre tu mateix, els wikis que edites i les teves llengües que parles.

"Hold it right there and stare in awe! This profile belongs to an awesome user."
— Yatalu, July 5, 3013  

This is your user page. You can edit this page to tell the community about yourself: who you are, which wikis you edit on, and which languages you speak and can help in.

Some helpful linksEdit

  • Templates - WLB-related templates you can add to your profile
  • Tabber is a helpful way to display your profile in different languages

Tabulacions Edit

Una manera útil de mostrar el teu perfil en diversos idiomes, és utilitzant l'extensió de Tabulacions. Això et permetrà, per exemple, posar tots els idiomes en una pestanya diferent. Aquí hi ha una breu explicació sobre com utilitzar tabulacions:

Explicació
<tabber>
(Títol 1)=
Posa aquí el text que vulguis que aparegui en la teva primera tabulació.
|-|
(Títol 2)=
Posa aquí el text que vulguis que aparegui en la teva segona tabulació.
|-|
(Títol 3)=
Posa aquí el text que vulguis que aparegui en la teva tercera tabulació.
</tabber>
Exemple
<tabber>
English=
Hello! I am Yatalu.
|-|
Català=
Hola! Sóc la Yatalu.
|-|
Español=
¡Hola! Yo soy Yatalu.
|-|
Русский=
Привет! Я — Яталу.
</tabber>
Resultat

Hello! I am Yatalu.

Hola! Sóc la Yatalu.

¡Hola! Yo soy Yatalu.

Привет! Я — Яталу.

Plantilles Edit

Busques userboxes o altres plantilles per posar al teu perfil? Tenim un parell d'ells al nostre wiki que poden ser del teu interès:

  • Template:Babel — una plantilla per indicar les teves llengües que pots parlar.
  • Templates — plantilles de la WLB que pots utilitzar a tota Wikia!

Més Edit

Encara no ets satisfet? Aquí hi ha un parell de llocs on pots posar el teu nom d'usuari:

  • Project:Calendar — calendari d'aniversari dels nostres brigadistes i altres membres del wiki.
  • Special:Maps/2398 — tots els nostres brigadistes i editors del wiki, visualment en un mapa!

Tens preguntes sobre alguna cosa? Necessites fer preguntes? Pots posar-te en contacte amb: