FANDOM

The text on this page is considered outdated. Please update this page accordingly with the English version, or with another version that is up to date. Remove this section when you're done. Thanks!
This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Catalan).
Fer una soŀlicitud
  • Abans de publicar
  • Quan facis la teva soŀlicitud
  • Pots fer una soŀlicitud fent clic al botó que hi ha a baix.
  • Amb l'excepció de “Extra information”, has d'emplenar tots els camps.
  • Fes ús de la Plantilla:Translation, que té el format de dos menús desplegables (escollir un idioma):
    • El primer menú és l'idioma d'origen.
    • El segon menú és l'idioma de destinació.
  • Si a la teva soŀlicitud vols un idioma amb més d'una variant (com l'anglès d'Anglaterra o l'anglès dels Estats Units), afegeix a “Extra information” la variant de l'idioma.
Per traduir
  • Començar una traducció
  • Quan comencis a treballar en la traducció, fes el següent:
    1. Fes clic a “Edit” i has d'anar al mode de codi font.
    2. Afegeix {{WIP}} en la part inferior i signa amb (~~~~).
    3. Canvia {{Translate header}} (al començament de la pàgina) amb {{Translate header/on hold}}.
    4. Canvia [[Category:New translations]] (al final de la pàgina) amb [[Category:On hold translations]].
    5. Publica-ho.
  • Quan paris de traduir abans que hagis acabat la traducció, fes el següent:
    2. Explica breument les parts que has traduït per continuar el següent traductor.
    3. Coŀloca l'encapçalat de nou a {{Translate header}} i la categoria [[Category:New translations]].
    4. Publica-ho.
  • Finalitzar una traducció
  • Quan acabis la traducció, fes el següent:
    2. Afegeix {{Done}} en la part inferior i signa amb (~~~~).
    3. Canvia {{Translate header/on hold}} (al principi de la pàgina) amb {{Translate header/completed}}.
    4. Canvia [[Category:On hold translations]] (al final de la pàgina) amb [[Category:Completed translations]].
    5. Publica-ho.
  • Pots publicar, a més, un missatge en el mur de missatges del soŀlicitant, perquè ell/ella vegi que has acabat.
  • No hi ha soŀlicituds?

Cap soŀlicitud del teu idioma en aquesta pàgina? No et preocupis, també pots trobar la categoria Traduccions des de l'anglès a WikiRespostes (en anglès), amb paraules o expressions que requereixen ser traduïdes. Qualsevol d'aquestes preguntes solament prendran un minut a ser respostes.