FANDOM

The text on this page is considered outdated. Please update this page accordingly with the English version, or with another version that is up to date. Remove this section when you're done. Thanks!
This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Galician).
Facer unha solicitude
  • Antes de publicar
  • Cando fagas a túa solicitude
  • Podes facer unha solicitude facendo clic no botón de abaixo.
  • Coa excepción de “Extra information”, tes que encher todos os campos.
  • Fai uso do Modelo:Translation, que ten o formato de dous menús desplegables (escoller un idioma):
    • O primeiro menú é o idioma de orixe.
    • O segundo menú é o idioma de destino.
  • Se na túa solicitude queres un idioma con máis dunha variante (como o portugués de Portugal ou o portugués do Brasil), engade en “Extra information” a variante do teu idioma.
Para traducir
  • Empezar unha tradución
  • Cando empezas a traballar na tradución, fai o seguinte:
    1. Fai clic en “Edit” e tes que ir ao modo de código fonte.
    2. Engade {{WIP}} na parte inferior e firma (~~~~).
    3. Cambia {{Translate header}} (ao principio da páxina) con {{Translate header/on hold}}.
    4. Cambia [[Category:New translations]] (ao final da páxina) con [[Category:On hold translations]].
    5. Publícao.
  • Cando pares de traducir antes de que termines a tradución, fai o seguinte:
    2. Explica brevemente as partes que traduciches para continuar o seguinte tradutor.
    3. Coloca o encabezado de novo a {{Translate header}} e a categoría [[Category:New translations]].
    4. Publícao.
  • Finalizar unha tradución
  • Cando termines a tradución, fai o seguinte:
    2. Engade {{Doe}} na parte inferior e firma (~~~~).
    3. Cambia {{Translate header/on hold}} (ao principio da páxina) con {{Translate header/completed}}.
    4. Cambia [[Category:On hold translations]] (ao final da páxina) con [[Category:Completed translations]].
    5. Publícao.
  • Podes publicar, ademais, unha mensaxe no mural de mensaxes do solicitante, para que el/ela vexa que terminaches.
  • Non hai solicitudes?

Ningunha solicitude do teu idioma nesta páxina? Non te preocupes, tamén podes atopar a categoría Translation from English en Wikianswers, con palabras ou expresións que requiren ser traducidas. Calquera destas preguntas só tomarán un minuto en ser respondidas.

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.