Fandom

Language Brigade Wiki

WLB/sr

< WLB

1,827pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
The text on this page is considered outdated. Please update this page accordingly with the English version, or with another version that is up to date. Remove this section when you're done. Thanks!
This page, or parts of it, are still untranslated. Please translate them to the appropriate language (Serbian).
WLB 020

О овом пројектуEdit

Назив овог пројектаEdit

Име, Викиа Језик Бригада, је сковао Albugineous (Албугинеоус) и постоји од три дела,

  • Викиа – ми смо викифарм-широк: на нашем вики, на твом вики, и свуда другде на Викиа.
  • Језик – ми превести и проверити многе постојеће језике.
  • Бригада – ми смо група, тим: много руку направити светло посао, а колеге бригадира ће добити предности.

То значи да смо тим људи који раде викифарм-широк да помогне преводити/исправи било који језик за унапређење Викиа заједнице. Осим тога, ово је такође добровољно пројекат од стране наших чланова бригадира (пројекат), који преносе на захтев, било појединачно или на нашој страници захтев.

Кратка историјаEdit

Our-story
Wikia Language Brigade 1 Year Anniversary01:50

Wikia Language Brigade 1 Year Anniversary

First anniversary video

Yatalu (Јаталу), који има (нездраву?) наклоност за викији на другим језицима, дошао на идеју да започну пројекат превођења Викиа у касно пролеће 2013. Почела је да ради на ВЛБ шаблона у спољном песку 4. јула и преселио их у енглески Заједнице Централна дан после. У недељама после тога, на десетине људи је приступио ВЛБ, а то је и основан вики.

Ствари се урадиEdit

ЗахтеватиEdit

Requests

Можете да захтевате преводе и језичке провере. Правила за обоје може се наћи на Захтев политика. Преводи и језика проверава се може десити било на индивидуалној основи, или на захтев страна. Оба имају своје предности и мане.

Са појединачних захтева, само идите на w:Template:WLB и меч изворни језик и циљ вашег превода, или језик за чек језика. Овај метод може бити брже, посебно у случају необичних језика, али онда захтев има шансе да буде одбио. С друге стране, ви такође знате шта ниво твој преводилац ће имати, што је згодно ако имате велика очекивања.

Захтев на не-индивидуалној основи се дешава на овом викију. Постоје две странице за ово: Превод за захтеве превода између два језика и Корекција за странице које треба језичке чекове. Овај метод може бити спорији, јер зависи да ли наши бригадира проверите те странице, осим ако језик има доста изворних говорника.

УдружитиEdit

Join us
Wikia-Visualization-Main

Придруживање може да се уради у неколико једноставних корака.

  • Ставите твоје име и информације у w:Template:WLB.
    • Како? Читајте на страници Удружити.
    • Ставите себе под сваком језику сте у стању да помогне.
  • Ако желите да, стави један од наша Шаблон у вашем профилу.
  • Редовно проверавајте да ли постоје нови захтеви!

Преводити/кориговатиEdit

Када се превођење или исправљање, запамтите да ваш квалитет језик бити у свом најбољем издању: твој најбољи превод/корекција, то ће више побољшати заједници помажете. Добар рад такође ставља не само вас у високим погледу, али и заједница ти помогао, вики ви представљају, на ВЛБ, па чак и цео Викиа. Можда мислите да ово звучи превише идеалистички, али многи мало чини плажа, зар не?

Неколико савета за добар превод,

  • Немојте прихватати захтеве за које не желите: други можда више мотивисани да стави напор у добром преводу.
  • Граматика и садржај су важнији од дословне преводе.
  • Са средњи нивоу, боље је да се раздвојимо казне до избегну грешке.
  • Ако нисте упознати са темом, питајте тражиоца о речима ниси сигуран.

РазмотритиEdit

Thank-you

Можете се осећати као стављање твоје мишљење о пројекту или о завршетку појединачног превода (да ли сте задовољни резултатима или не) на страници Изјаве.

Правила за ревизију који се могу наћи на Project:Review policy су прилично логично: помињем оно што се прегледате, објасните твоје позитивне/негативне ставове, пријавите са твојим корисничким именом. Међутим, то никада не боли да прочитате ова правила да би били сигурни.

РегрутоватиEdit

Желите да други знају о овом пројекту? Слободно то уради! Ми смо увек као екстра чланова, али смо такође желели додатне захтеве (без ствари које треба учинити, ми бисмо постали лењи).