FANDOM

WLB 020

Хочете дізнатися все про Мовну Бригаду Вікія? Тоді ви потрапили за адресою! Тут ви можете дізнатися про те, що з себе представляє наша команда, нашу історію, а також те, чим ми займаємось й чим ви можете нам допомогти.

Про проект Edit

Що означає назва цього проекту? Абревіатуру (скорочення), Wikia Language Brigade (Мовна Бригада Вікія), було придумано користувачем Albugineous й має 3 частини:

  • Wikia (Вікія) — ми працюємо на всій Вікії: на нашій вікі, на твоїй вікі і на багатьох інших вікі.
  • Language (Мовна) — ми перекладаємо та перевіряємо іншомовні статті на інших вікі.
  • Brigade (Бригада) — ми група, команда: велика кількість людей зробить навіть саму складну роботу легкою, і товариші по команді отримають переваги.

Це означає, що ми — команда людей, яка працює, щоб допомогти перекласти/поліпшити статті різними мовами для користі спільноти вікі. Це добровільний проект наших перекладачів (учасників цього проекту), які перекладають або індивідуально, або за запитом на спеціалізованої сторінки.

Історія Edit

Our-story
Wikia Language Brigade 1 Year Anniversary01:50

Wikia Language Brigade 1 Year Anniversary

First anniversary video

Yatalu (Яталу) мала (нездорову?) симпатію до іноземних вікі і одного разу, вирішивши зробити проект по переказах на Вікія в кінці весни 2013, вона почала працювати над шаблонами WLB у зовнішній тестовій вікі 4 липня і стала переносити звідти статті в центральну вікі на наступний день. Через кілька тижнів після цього, десятки людей приєдналися до WLB, і була заснована ця вікі.

Завдяки блогам й іншим рекламним кампаніям число людей, що приєдналися до нас, було високим, а 8 користувачів приєдналися в першу ж добу існування проекту. Оскільки він перетнув позначку в 10 користувачів вже на наступний день, 5 липня було також засновано Language Brigade Wiki, яка була місцем для зберігання правил та огляду проекту. Тривало просування та розкрутка вікі через чати, блоги, і розвиток вікі також продовжилося.

В останні 3 місяці 2013 року на WLB вже 100 перекладачів, які є носіями 25 мов. Перекладачі та волонтери створили блоги російською (Ivaristal), німецькою (TheMaven), каталонською (Piece enrik), китайською (SammyLau), польською (Pio387) та італійською (TheMaster001) мовами.

До моменту першої річниці Wikia Language Brigade, 5 липня 2014 року, проект вже охопив понад 43 мов та налічував понад 150 користувачів. Приблизно в цей же час про цю вікі було написано блоґ на німецьких Вікі Спільнотах (2 травня), блоґ на іспанських Вікі Спільнотах з посиланням на головній сторінці (9 липня), а також випущено в ротацію банер вікі для всіх англомовних користувачів.

Що можна зробити на вікі? Edit

Запит Edit

Requests

Ви можете попросити перекладачів і перевіряючих перевести/перевірити ту чи іншу статтю. Правила для прохання можна знайти тут. Заявки можна робити як індивідуально, так і на загальній сторінці. У обох способів є свої плюси і мінуси.

З індивідуальними запитами Вам просто потрібно перейти сюда і знайти перекладача, що володіє необхідним мовою. Цей метод може бути швидше, особливо у випадку рідкісних мов, але у запиті може бути відмовлено. З іншого боку, ви також знаєте рівень володіння мовою у перекладача, що може стати в нагоді, якщо ви покладаєте великі надії на надану роботу.

Існує дві сторінки на віки, на яких можна залишити неіндивідуальні заявки: Translate:Requests для переказів і Correct:Requests для сторінок, які потребують мовної перевірці. Цей метод може бути повільніше, так як все залежить від того, як часто Бригадир перевіряє заявки, і від кількості учасників, для яких мова є рідною.

Приєднання Edit

Join us
Wikia-Visualization-Main

Приєднатися до проекту можна за кілька простих кроків:

  • Залиште ваші ім'я та дані в w:Template:WLB.
    • Яким чином? Читайте на сторінці привітання.
    • Виконайте це з кожною мовою, з якой ви можете/готові допомогти.
  • Якщо ви хочете, можете розмістити один з наших шаблони в вашому профілі.
  • Регулярно перевіряйте запити!

Переклад/Коригування Edit

Під час перекладу або коригування пам'ятайте, що якість вашого переказу має бути у кращому вигляді. Чим краще ви робите свою роботу, тим більше ви покращуєте спільноти, яким ви допомагаєте. Якісна робота не тільки забезпечує вам хороші відносини, але також дозволяє Вам допомагати енциклопедій. Ви уявляєте WLB і навіть цілі віки. Можливо, це звучить дуже ідеалістично, але ж пушинка до пушинці — і вийде перинка, чи не так?

Декілька порад для гарного перекладу:

  • Беріться тільки за цікавлять вас запити, оскільки інші користувачі можуть бути більш зацікавлені і можуть докласти більше зусиль у їх перекладі.
  • Граматика та утримання краще, ніж буквальний переклад.
  • Якщо ваш рівень знання мови середній і нижче, то краще розділити пропозиції, щоб уникнути помилок.
  • Якщо ви не знайомі з темою запиту, то запитайте про терміни, в яких ви не впевнені.

Запити на переклад можна знайти на сторінці перекладів, запити на коригування — на сторінці коригувань. Якщо ви хочете розглянути запити тільки українською, то можете зайти на сторінку українського порталу. Удачі!

Розгляд Edit

Thank-you

Ви можете висловити вашу думку про проект або про завершеності окремих перекладів (ви задоволені результатом чи ні) — на окремій сторінці.

Правила розгляду можуть бути знайдені тут. Досить добре буде, якщо ви згадаєте, що ви віддали на розгляд, поясніть ваші позитивні та/або негативні думки і, звичайно, не забудете підписатися вашим ім'ям користувача. До того ж, вам ніщо не заважає перечитати ці правила, щоб переконатися.

Притягнення Edit

Ви хочете повідомити іншим про цей проект? Не соромтеся цього! Ми завжди раді новим людям, а ще ми також раді додатковим запитам — адже якби ми нічого не робили, то лінуються б.

Питання Edit

У вас залишилися питання про наш проект, відповіді на які ви не змогли знайти тут? Тоді ви можете виконати наступні дії:

Сподіваємось, що це допоможе вам й бажаємо приємного проведення часу на вікі! :)